رئیس اداره برق گناباد گفت: بهره‌برداری از ۱۶۵ طرح برق‌رسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد هم‌زمان با دهه فجر با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، مهدی رستمی پور اظهار کرد: اصلاح و نوسازی شبکه برق شهر "روشناوند"، تأمین برق روستای حسین‌آباد و سایت نهضت ملی مسکن، نصب ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور و تقویت شبکه تأمین برق و رفع افت ولتاژ در مناطق شهری و روستایی، اصلاح و نوسازی ۱۱۰ کیلومتر شبکه‌های فشارضعیف، احداث شبکه روشنایی معابر و اصلاح شبکه فشار متوسط در معرض خطر سیلاب از جمله طرح‌های اجرا شده در این شهرستان در حوزه مدیریت برق است.

 رضا نصیری، فرماندار گناباد نیز بیان کرد: همچنین ۶ طرح عمرانی با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی از توابع این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: این طرح‌ها شامل سامانه نظارت تصویری روستایی و ۲ ایستگاه آب‌شیرین‌کن روستای رحمت‌آباد، ساختمان دهیاری روستای "خیبری"، بهره‌برداری هم‌زمان از طرح باغ الگویی پسته و فیبر نوری ایستگاه تحقیقات جهاد کشاورزی طرح توسعه شهری و گلخانه شهرداری روشناوند از توابع بخش مرکزی بود.

 گفتنی است، ۶۳۶ طرح در بخش‌های مختلف با اعتبار سه هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال طی دهه فجر امسال در شهرستان گناباد به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها